* Rakkaudesta käsillä tekemiseen *


maanantai 8. elokuuta 2011

Hopeasavea, hopeasavea




Osallistuin Art Clay II-tason opettajakoulutuksen kesäkuun alussa. Kuvia niistä töistä en ole laittanut tänne aikaisemmin. Kokeilin myös työstää kultasavea, mikä on hieno lisä hopeasaveen, mutta kovin kallista. . . Tutkintotyöt odottavat vielä tekemistään, olen suunnitellut ja piirtänyt ne kyllä jo, joten suunnitelmat ovat selvät. Loppu onkin sitten taas pelkkää tekemistä. . . =oD


Lisäksi olen tehnyt muitakin hopeasavitöitä, joista osasta tässä kuvakooste.












Enkelinsiivet muotoiltu putkimaiseen muotoon paperimuotin avulla.








Värierot saatu aikaiseksi patinoimalla alin taso ja päällystämällä ylin taso kultafoliolla.






Sormus hopeasavesta ylin kukka kultasavea.







































Lisäksi polttamatta on sormus, johon tulee enkelin siivet samalla tavalla kuin tuohon sydänriipukseen.




Hopea on vaikeaa kuvattavaa, kun se kiiltää, ainakin minun kuvaustaidoillani. Pahoittelen!






Ai miten niin minä pitäisin enkeleistä ja niiden siivistä. . .






Olen useampana yönä nähnyt unta hopeasavienkeliriipuksesta. Se siis odottaa tekemistään kovasti. . . =oD




Hopea- kupari ja messinkisavikurssit pyörähtävät käyntiin elo-syyskuun vaihteessa.




Puoti on auki vielä tämän viikon kesäaikataulun mukaisesti.




Ensi viikolla siirrytään syysaikatauluihin, ja puoti on arkisin auki klo 18.30 asti. Uusista aikatauluista myöhemmin lisää.


2 kommenttia: