* Rakkaudesta käsillä tekemiseen *


torstai 19. heinäkuuta 2012

Tunnustus =o)

Olen saanut tunnustuksen täältä http://helmi-simplicity.blogspot.fi/. Kiitos!

Tunnustuksen "säännöt" ovat seuraavanlaiset:
1.Kiitä tunnustuksen antajaa
2. Jaa tunnustus kahdeksalle bloggaajalle
3. Ilmoita näille kahdeksalle tunnustuksesta.
4. Kerro kahdeksan satunnaista asiaa itsestäsi


1. Kiitos Leena!
2 ja 3. En nyt jaa tunnustusta, mutta tästä sen saa vapaasti kopioida itselleen. Olkaatte hyvät!
4. Hui! =o)

1. Rakastan eläimiä, varsinkin kissoja. <3

2. Kuljen pää pilvissä, mutta jalat kuitenkin maassa. =o)

3. Syksy ja kevät ovat lempivuodenaikojani. Keväällä luonto "kuolee" ja valmistautuu talveen. Se on aina vaikuttavaa. Ja sitten voi taas poltella kynttilöitä, kymmeniä kerrallaan. =o). Keväällä luonto herää taas henkiin, ja sen voima on aina huimaa. Ja rakastan kaikkia vihreitä sävyjä jota luonto pukkaa vimmatusti kasvista kuin kasvista.

4. En varmasti koskaan kyllästy tekemään koruja.! =o)

5. Rakastan kristallia kaikissa muodoissa. Kimmellys on ihanaa.

6. Olen edelleen totaalisesti hurahtanut hopeasaveen. Aikaa vain on aina kortilla, enkä ehdi sitä työstämään läheskään niin paljon kuin haluaisin.

7. Olen peruspositiivinen ihminen, ja harvoin huonolla tuulella. =o) Geeniperintöä? =o)

8. Olen tullut vanhaksi ja tarvitsen lukulasit ja moniteholasit. Näin kertoi minulle optikko. =o) Ja tosi on, että silmät on olleet viime kuukausina oudot. Ja olen kärsinyt kovin päänsäryistä. Tosin osa johtunee niskajumista.  Kaikkea se ikä teettää. . . =o)

Ja yksi ylimääräinen

9. En osaa kertoa 8 asiaa lyhyesti, vaan teen senkin höpöttämällä ummet ja lammet. Olen siis lörppö!


Väsyttää? Vai esitänkö mammalle miten iso hiiri suuhun mahtuisi?

Olen tehnyt vimmatusti valmisteluja Billnäsin kädentaitomessuille. Niistä myöhemmin lisää.

Aurinkoista viikonloppua!

1 kommentti:

  1. Ole hyvä :) Viitsisitkö käydä blogissani tunnistamassa violetin kaulakorun (17.7) renkaat? En tajunnut ostaessani kysyä mitä ne ovat, ihastuin vaan niiden kauniiseen pintaan ja nyt sitten kommenteissa arvuutellaan mitä ne voisivat olla.

    Mukavia messuja!

    VastaaPoista