* Rakkaudesta käsillä tekemiseen *


tiistai 23. lokakuuta 2012

Heipä hei!

Täällä on viimeinen kuukausi menty vauhdilla. Tässä kuussa oli kahdet messut, Salossa ja Turussa. Lisäksi on ollut paljon kursseja, viime viikolla oli kahdet, sunnuntaina olin lisäksi koruntekokutsut asiakkaan luona, ja maanantaina kävi porukkaa Puodin kurssitilassa yksityiskurssilla. Eli mukavaa haipakkaa on ollut. =o)

Paljon koruja on syntynyt, mutta kuvaaminen on jäänyt. En vain saa tuota iltavaloa riittämään kuviin. =o( Seli, seli, seli. . .

Olen menossa marraskuussa Helsinkiin kädentaitomessuille ja joulukuussa Turkuun joulumyyjäisiin. Joulu on siis jo kovaa vauhtia tulossa. Olen lueskellut jo joululehtiä ja hyrissyt tyytyväisesti. Minä olen ehdottomasti jouluihminen, pidän kaikesta siitä hässäkästä, tuoksuista, kimmellyksistä ja kaikesta mitä jouluun kuuluu. Jopa siitä joulustressistä. =o)

Koruihin on viime aikoina hakeutuneet smaragdinvihreät helmet. Sellaiset oikein syvän vihreät. Ja kurparinvärisiä osia silitän edelleen kovasti. =o)

Iltaisin polttelen kynttilöitä ja silittelen kissoja. =o)

Tässä pikainen päivitys, yritän saada uuden kurssiaikataululista aikaiseksi vielä tämän viikon aikana. Lauantaina 27.10. on hopesaven sormuskurssi, sinne mahtuu vielä. =o) Lisätietoja kurssista löytyy tuosta oikealta.



Reipasta viikkoa!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti