* Rakkaudesta käsillä tekemiseen *


torstai 26. toukokuuta 2011

Sudenkorento taas!

Olen tehnyt sudenkorentoja eri väreissä. Tässä yksi kuvassa.













Huomenna olen Puodissa, mutta viikonlopun hopeasavikurssilla. En ole "uskaltanut" kirjoittaa siitä mitään, sillä ko kurssi on peruuntunut jo kaksi kertaa. Olen odottanut sitä kuin kuuta nousevaista, mutta tämä viimeinen kuukausi on ollut niin kiireinen, että en ole liikaa ehtinyt sitä miettimään. =oD



Hopeasavea en ole ehtinyt työstämään niin paljon kuin olisi halunnut, mutta ehtiihän tuota. Jokusen uuden korumallin olen tehnyt, mutta ne ovat vielä kuvaamatta.




Viime viikolla oli kolmet kurssit, kaikki varattuja yksityiskursseja. Tiistaina koruiltiin Puodissa, torstaina Perttelissä ja lauantaina Halikossa. Halikkolaiset tilasivat uuden kurssin kesäkuun alkuun ja Pertteliläiset kesäkuun loppuun. Niin mukavaa se yhdessä koruileminen on! =oD




Ensi viikolla on yksityiskurssi tiistaina Puodissa, keskiviikkona Halikossa ja lauantaina lähden Helsinkiin pitämään polttariporukalle koruntekokurssia. =oD




Samana viikonloppuna lähden myös käymään Pohjois-Karjalassa sukuloimassa. Pidän samalla parisen päivää lomaa. Minulla asuu iäkkäitä setiä ja tätejä siellä, ja monilla heistä ei ole omia lapsia. Setä soitti ja pyysi käymään, Siellä on mukava käydä. Nyt käynnin syy on ikävämpi, sillä toinen setäni on ollut huonommassa kunnossa ja hyvin väsynyt. Olin yhteydessä hänen hoitolaitokseen ja nyt vähennetään yhtä lääkettä ja katsotaan, että piristyykö setä. Toivotaan parasta!






Ei kommentteja:

Lähetä kommentti